Wednesday, April 25, 2012

Assalamualaikum...
    
Fuh!!xlama ag nak exam...tp msh jugak malas nak buat revision...nway...smpt jugak nak tulis kat blog saya nih...em..nak cerita pasal ape ekh?em...nak cite pasal anak-anak saya lah..oopppss!saya adeke anak?
Status SINGLE okay...masih available n dara tau!!..uhuhuhu...

actually nak cerita pasal anak-anak buah KESAYANGAN SAYA lah...uhuhu...pasal dorang la saya xsbr2 nak balikk...waaa....!!!uhuhu..nak pelok cyum anak buah kesayangan UCHU..:'(

Sebelum kata memulakan bicara, chewaahhh..haha...xnak2...em...meh saya introduce my 1st niece..nih dya...gmbr dya...

Nurhidayah Damia Qystina














 ni anak abang saya yang sulung...dya lahir 3/7/2008...waaa....syokk giler bile tengok dya lahir..skang ni umo dya nak msk 4 taun..tp sangat bijak tau..dya sebok je nak bgtau saya apa yang dya belajar...terkejut kan?seawal ni dh p skolah...uhuhu..dya nak sangat p skolah..tuu la abg saya hantar dekat tabika kemas...yang saya xtahan dya ni sebok nak kol saya cakap yang dya blaja warna buah durian.saya tanya...durian tu kaler ape?dya ska sebut dlm bahasa omputeh...phm2la budak zaman skang...die ckp kaler "green"...hahhaa...saya ketawa la.....dya ckp ag,kalo dia mentah green la..kalo masak kaler yellow...aiyyoooo...smart betollah..uhuhu...xpe..ekot uchu dya kan?hahhaa...kalo saya balik kmpg..dyalh temankan saya p mane2...uhuhu..sedih tol bla dya xde dsisi...UCHU SYG AYANG...hmmuuuuaahhh..


seterusnya anak buah 2nd yang laher iaitu anak abg saya jugak...mula2 kami panggil adib...dya laher 22/07/2011..tbe2 tkr name pulak kami panggil dya dhani...ehehe....eeee...geram betol ngn dya ni...dh gemok...meh...ni gmbr dya...hahaa..mcm TAIKO kan...yang ni lelaki..masa dya laher saya xda sama family..em..sedih jugaklah..bla saat2 yang terindh xda bsama...uhuhu..xpe..tgk pic jadila...ni ha pic dya..


Ahmad  Dhani Hafiq Dzakwan


waaaa...kiut n tembamkan?hhahaa..tuu la yang saya ska...dya ni senang sikit nak jaga...uhuhu...saya kalo jaga dya,saya banyak buat keje sendiri je..dya ni jrg nak ngs..ehehe..agpun mak dya bekrja..uhuhu..tpaksa my bonda jaga...thanx mom!!muuuaaahhh..sama my father...dorang ni panggil atokla..ehehe..tp dorang ni la pelengkap idup kami...ehehe...yang saya kesian tengok dya ni..kalo dya demam...dya xpnah ngs,jadike menangis...tuu la saya pilu sgt...bla jaga dya time demam..miss u DHANI...UCHU SYG DHANI SGT2...


Ni pulak anak buah saya yg ketiga..anak kakak saya...dya pulak laher beberapa bulan selepas adib o dhani laher...kami pggil dya rayyan..uhuhu..mcm arabic pulak name dya ni kan...dya abis2 ambik mka babah dya orang lawas...ehehe...org sabah bha tuuu...xda..still  jugak swak..tp sempadan sawak la..hahha...dya pulak laher 11/10/2011...ehehe...mka dya ni innocent ckit...tp i loiikkeee..


Muhammad Rayyan
Macam ompuan kan muka dya?kalo org xtau kmpm pkeykan pompuan..haiyyaaa...time ni dyabaru ja lepas dr skt..sedih jugak bla dengar dya masuk hspital..n saya bdoa byk2 moga dya cepat smbuh...dahla dya ni koat menangis..ehehe.em...tp xpela..baby kan..em...saat yang plg saya xdpt nak lupa bila dya ni ska saja tdo di bahu saya.kalo dengan mak dya xnakla pulak..tuu laa saya hairan..em...UCHU SYG RAYYAN GILAK3...eh..kuar bahasa sawak saya...xpe..skali2 tu blajala kan..



huuuhuhuhu...SAYA NAK BALIK....nak jumpe bintang2 hati saya...nak jumpe sume anak buah saya..YA ALLAH..lindungilah mereka YA ALLAH... em...
rayyan

moment wif them
me wif dhani n dayah
dayah n dhani








Tuu ja nak cerita serba sedikit pasal anak buah saya yang kiut n miut ni..ehehe....waaa..trubatla rndu d ati saya kat dorang nih...k...wasalam..















No comments:

Post a Comment